Monday, January 11, 2010

Kamari - 23.06.2009 - prima zi

Kamari are strazi mult mai mare decat Fira sau Oia, dar tot te miri cum poate sa strabata un autobuz mare si inalt, stradutzele mici. Trebuie sa ai experienta, altfel nu reusesti.

Daca in prima zi eram cam dezorientati, chiar si cu harta...pana am plecat, am invatat sa ne descurcam, care sunt scurtaturile, mai ales ca am fost si impartiti intre doua hotele Orion si Estia...

Drumul principal pe langa "faleza" are cam 1 - 2 km dintr-un capat pana in altul...







Si este plin de terase, fie cu specialitati grecesti, peste, calamari, caracatita, etc, fie cu paste, fripturi...

Din punct de vedere al internetului, wi fi, slab...la hotel nu exista, ce am vazut era internet corner, de la coltul unei terase, langa statia de autobuz principala, si langa barul / terase englezeasca...

am vrut odata sa intram , dar era plina...nu mai stiu exact ce se canta, dar stiu ca mi-a placut...
Si mai era o sala de calculatoare, unde gaseai internet...



Si tot langa statia principala se gasese si restaurantul Kiwi, mancare chinezeasca, cea mai buna rata cu orez, plus multe alte specialitati, picante...

No comments:

Post a Comment